
Колко дълго продължава ефектът от лазерното контуриране на лицето?
31 март 2023
Как да изберете подходящото оборудване за Вашия естетичен център?
27 април 2023Най-видимата част от тялото – лицето – е и тази, при която признаците на стареене тревожат хората най-много. Отпускането на кожата, намаляването на тонуса на мускулите, загубата на рязкост и изразителност на чертите – всичко това е причина за търсенето на решения, които, ако не да обърнат изцяло процеса, поне да го забавят.
С напредването на технологиите все по-достъпни и безопасни стават апаратните процедури, които без възстановителен период и с много ограничени странични ефекти да дадат повече от задоволителен резултат.
Именно разширяването на тази достъпност обаче поражда и редица съмнения, затруднява избора на доверен специалист, който да извърши успешно контурирането на лицето.
Основните притеснения са свързани с качествата на апаратурата, с това доколко са компетентни професионалистите, които работят с нея, с периода на възстановяване и усещанията по време на процедурата. Потенциалните клиенти търсят най-доброто съотношение цена-качество-професионализъм-обстановка, за да се почувстват спокойни.
Ключов за доверието на клиентите е класът апарати, които се използват в дерматологичната клиника.
Студиото, което изберат, за да се подложат на процедурата, задължително трябва да работи с висококачествена апаратура. Факт е, че колкото по-висок е класът на уредите, толкова по-голяма е и инвестицията. Мислете за тези пари обаче като за инвестиция в благосъстоянието на клиентите си, която ще се изплати многократно.
Квалификацията на професионалистите, в чиито ръце се оставят хората, е много важна.
Тя обаче не бива да “замръзне” във времето – технологиите се развиват непрекъснато, същото следва да бъде валидно и за персонала във Вашето студио или клиника. Инвестирайте не само в апаратура, но и в актуализиране и повишаване професионалната квалификация на Вашите специалисти, развивайте меките им умения едновременно с тези за работа с избраните от Вас апарати, за да придадете допълнителна добавена стойност на услугите си.
Комуникативните умения на специалистите в студиата са пътят към изграждането на трайни отношения на взаимно доверие с клиентите.
Хората са притеснени, особено когато за първи път се подлагат на процедури. Така това, че Вие знаете, че сте заложили на висок клас апаратура и максимално добри професионалисти не означава, че и клиентите го осъзнават от самото начало – те трябва да бъдат убедени, дори и след като са се спрели на Вашето студио или клиника.
Това може да се случи само чрез любезно, внимателно, компетентно общуване с тях. Търпеливото изслушване, отговорите на най-често задаваните въпроси, поднесени на достъпен език, индивидуалните консултации и избягването на сключването на сделка “на всяка цена” очертават правилния път към клиентите.
Мислете в перспектива – неслучайно маркетингът “от уста на уста” е най-силният дори и в наши дни. Успешното изпълняване на тези три условия гарантира не само доволни клиенти, но и техните препоръки за Вас.